Marketing voor therapeuten

Marketing voor therapeuten

Marketing voor therapeuten: planten weten dat je een niche moet kiezen. Dat hoef je planten niet te vertellen, want planten die dat niet gedaan hebben zijn er helemaal niet. Alle planten hebben een niche waarin ze kunnen gedijen.

Als therapeut kun je daar heel veel van leren: laat planten je de weg wijzen en begin met een niche te kiezen. Een niche is de basis van je marketing. Of nog specifieker: maak een persona.

Marketing voor therapeuten

Maar alleen een niche is niet genoeg. Je hebt een gestructureerd plan nodig. Een plan dat “online” in zich opneemt, maar dat zich niet beperkt tot online.

Een alomvattend plan dat je helpt bij het aanvullen van zaken die nu aan je marketing ontbreken. En dat je helpt bij het bepalen van wat je dagelijks moet doen aan je marketing. Een serieus plan dat structuur aan brengt in de hap-snap marketing die je nu hebt.

Serieuze marketing

Omdat jij eigenlijk niet weet wat er allemaal nodig is voor serieuze marketing, bied ik een programma aan. Niet vraaggestuurd maar aanbodgericht. Want voor vraaggestuurde ondersteuning moet jij eerst weten waar je het over hebt. Dat doen we daarom pas in fase 3.

Maar nu ben je nog aan het ronddolen en zie je door de bomen het bos niet meer. Je hebt geen flauw idee van de effectiviteit van je marketinginspanningen en je hebt geen idee hoe je kunt ontdekken of je inspanningen effectief zijn. Zoals het nu is moet je dat door ervaring ontdekken doordat er heel misschien toevallig een klant aan komt waaien.


Marketing voor therapeuten

Als je nou echt wilt dat je praktijk gaan lopen, stop dan met denken dat het ontbreken van klanten ligt aan zaken waar het eigenlijk niet aan ligt. Geloof me: een nieuw theme op je website gaat het verschil niet maken. Doe gewoon mee met mijn programma en leer waar het werkelijk aan ligt, zodat je er ook iets aan kunt doen.

Zorg dat je marketing degelijke wortels krijgt, zodat je praktijk niet omver geblazen wordt op het moment dat een betaler de stekker eruit trekt.

Strategisch marketingplan

smarketing

Speciaal voor dienstverleners: een strategisch marketingplan maken dat echt werkt en dat echt voor klanten zorgt!

Lees er hier meer over

Je bent hier: Home » Marketing » Relatiemarketing » Marketing voor therapeuten

Marketing voor therapeuten was last modified: by

Marketing voor therapeuten: met dank aan dharshani Gk-arts voor het beeld in de uitgelichte afbeelding.

Marketing voor therapeuten was last modified: by