Marketing

Marketing is klanten werven. Dat kun je op duizenden manieren doen. Je kunt het heel moeilijk en heel duur maken, en je kunt het ook heel simpel en low budget doen. En eigenlijk zijn er geen “foute” manieren voor marketing. Het is wel zo dat sommige manieren heel weinig voor je doen waardoor je ze heel lang vol moet houden voor je resultaten ziet.

Ik ben een Get Clients Now!™ facilitator, dat is een marketingmethode voor om diensten te vermarkten. En op basis hiervan heb ik een methode ontwikkeld om kunst te vermarkten. Als je verder wilt lezen, kies dan hieronder over welke branche je meer wilt weten.


Diensten marketing

Get Clients Now!™ is het complete marketingsysteem voor dienstverleners die op zichzelf zijn aangewezen. Met dit marketingsysteem ga je gestructureerd aan de slag, met duidelijke doelen en heldere dagelijkse acties.

Lees verder Diensten marketing

Marketing voor beeldende kunst

Marketing is vertellen wat je doet, keer op keer en op duizenden manieren. En marketing voor beeldende kunst gaat precies hetzelfde: vertellen wat je doet. Gratis marketingtips voor kunstenaars Je gaat op een systematische manier bewustzijn van en interesse voor je kunst creeren. Zodat mensen er geleidelijk aan hebberig genoeg door worden om je kunst…

Lees verder Marketing voor beeldende kunst

Marketing op het blog

Zowel voor kunst als voor diensten kun je tips vinden op het blog. Hieronder vind je de nieuwste artikelen.

live interview via twiter met claudia van wezel

Live interview via Twitter

Opvallen bij je doelgroep is niet zo makkelijk, want dat wil iedereen en iedereen doet er ook z’n best voor. Maar het kan wel en dit lukt vaak beter als je iets doet in real time. Want als je iets in real time organiseert, dan moeten mensen kiezen of ze er tijd voor vrij maken of niet. En als ze er nu geen tijd voor vrij willen maken, dan hebben ze het gevoel dat ze iets missen. En dat is natuurlijk ook zo. Lees hier hoe wij dit hebben aangepakt met een live interview op Twitter.

hoe kom je in de krant

Hoe kom je in de krant

Over hoe je in de krant komt heb ik laatst een webinar gevolgd, want ik had geen flauw idee hoe je dat aan zou kunnen pakken. En terwijl ik dit webinar volgde, borrelde er een herinnering op, van heel lang geleden. Want heel lang geleden heb ik het initiatief genomen voor een actie en die actie heeft de voorpagina van de plaatselijke krant gehaald. Hoe dat ging lees je hier. En hoe zorg jij dat je in de krant komt?

1 reactie

Judith de Vries

Judith de Vries

Helpt met marketing

Mailchimp PRO partner, MailerLite expert, Get Clients Now!™ facilitator en ook nog goed in SEO.