Mond tot mond

mond tot mond

Mond tot mond reclame is de beste reclame die je kunt krijgen. Daarom zou het fijn zijn als je deze vorm van reclame zou kunnen stimuleren. Dat kan en je kunt in dit artikel lezen hoe. En als je deze artikelen leest, houd dan in je achterhoofd dat social share en link building verwant zijn aan deze vorm van reclame.

Mond tot mond

Kenmerkend voor deze vorm van reclame is dat het netwerk achter je netwerk positieve signalen over je krijgt. En vaak krijgen ze die signalen terwijl ze al op zoek zijn naar iemand met jouw kennis en vaardigheden. Gewoon doordat ze met iemand een gesprek beginnen over hun probleem en die ander jouw naam noemt.

Social share en inkomende links

Social share geeft je toegang tot het netwerk achter je netwerk, op ongeveer dezelfde manier als wanneer mensen iets aan hun vrienden of kennissen vertellen over jouw bedrijf. Mensen die een link naar je website plaatsen zijn eigenlijk mensen die over jou vertellen. Wat zeggen ze over je?

Het netwerk achter je netwerk

Doordat je op deze manier het netwerk achter je netwerk bereikt, wordt jouw bereik veel en veel groter.

Lees bijvoorbeeld eens over je je visitekaartje in kunt zetten om de juiste klanten aan te trekken. Dat is een waargebeurd verhaal waarin ik de klant was en de ondernemers het visitekaartje heel subtiel gebruikte om me te stimuleren over hun bedrijf te gaan praten.

Besef dat je niet hoeft af te wachten of mensen over je gaan praten. Je kunt het stimuleren.En dat zou je ook moeten doen als je klanten wilt krijgen via verwijzingen van anderen. Meer hierover in de workshop doelgericht netwerken.


Strategisch marketingplan

smarketing

Speciaal voor dienstverleners: een strategisch marketingplan maken dat echt werkt en dat echt voor klanten zorgt!

Lees er hier meer over

Je bent hier: Home » Marketing » Relatiemarketing » Mond tot mond

Mond tot mond was last modified: by
Mond tot mond was last modified: by