Facebook optimaal inzetten

Facebook optimaal inzetten

Facebook optimaal inzetten: Facebook is een platform dat je heel erg veel kan opleveren, want je kunt je doelgroep er heel erg gericht benaderen. Maar Facebook is ook een medium dat flink ingewikkeld in elkaar zit. Facebook heeft heel veel functionaliteiten en is technisch niet zo eenvoudig te hanteren.

Als je al een Facebookpagina hebt ben het vast wel eens tegenkomen dat je een functionaliteit op Facebook niet kon vinden.

Facebook optimaal inzetten

Facebook optimaal inzetten: Facebook heeft een eigen etiquette die in de loop van de tijd ontstaan is. Er zijn typen content die je beter niet op Facebook kunt plaatsen en er zijn typen content die je juist wel heel erg goed op Facebook kunt plaatsen.

Als je daar geen rekening mee houdt, dan zit je voor niets te werken want het lukt dan gewoon niet.

Tijdsinvestering

Daarnaast vraag het “aan de praat krijgen” van een Facebook fanpage een behoorlijke tijdsinvestering. En deze tijdsinvestering wordt niet minder als je de fanpage eenmaal op gang gekregen hebt.

Facebook is een platform waar je je klanten heel gemakkelijk kunt bereiken, maar het platform vraagt erg veel onderhoud en dus ook erg veel tijd.

Die tijdsinvestering is niet gemakkelijk terug te dringen door automatisering. Je kunt de tijdsinvestering wel verminderen door een routine aan te leren, waardoor het allemaal gemakkelijker gaat.

Als je deze cursus zou willen volgen dan kun je ‘m hier vinden.


Facebook certificaat
Certificaat cursus Facebook

Tips op het blog

Je kunt gerust gaan grasduinen op mijn blog. Op het blog staat een rubriek over Facebook waarin je tal van tips kunt vinden.

Facebook optimaal inzetten was last modified: by

Over Judith de Vries

Ik kan je helpen meer klanten te krijgen. Erkend als expert door MailChimp en MailerLite. Yoast SEO en Hubspot gecertificeerd. Licentiehouder van het 28-dagen marketingprogramma Get Clients Now!™.