Hubspot e-mail

Hubspot
Je bent hier: Home » Projecten » Hubspot e-mail


Hubspot e-mailmarketing is een uitgebreide cursus die ingaat op alle aspecten van e-mailmarketing. Toen ik de cursus over Inbound marketing deed is daar ook aandacht geschonken aan e-mailmarketing, maar deze cursus is een enorme uitbreiding en verdieping.


Hubspot e-mailmarketing

Hoe ga je e-mailmarketing inzetten

  • Het belang van e-mailmarketing
  • Hoe stuur je de juiste e-mail naar de juiste persoon
  • Contactmanagement en segmentatie
  • Relaties opbouwen d.m.v. lead nurturing


Hoe maak je een goede e-mail

  • Kenmerken van een goed presterende e-mail
  • E-maildesign en functionaliteit


Hoe zorg je dat je e-mail aankomt

Dit is een technisch stukje. Veel mensen denken dat het vanzelfsprekend is dat een e-mail die je verstuurt ook in de inbox aankomt. En als ze ontdekken dat hun nieuwsbrief niet aankomt of in de spamfilters komt, dan denken ze dat het aan het platform ligt.

Zo simpel ligt het niet. Als nieuwsbrieven niet aankomen of in de spamfilters komen, dan ligt dat vaker aan je verzendreputatie en/of aan de manier waarop je de nieuwsbrief hebt gemaakt dan aan het platform dat je gebruikt.

  • Essenties van deliverability ofwel: komt je nieuwsbrief wel aan in de inbox?
  • En hoe kun je weten of je nieuwsbrief misschien in de spamfilters belandt.


Hoe weet hoe je e-mail het doet

  • Succes meten met analytics
  • Optimaliseren en testen


Hubspot e-mailmarketing

De cursus heeft een examen en na het behalen van dit examen krijg je een badge en een certificaat. Zowel het certificaat als de badge zijn telkens opnieuw twee jaar geldig. Dat betekent dat ik dan opnieuw examen moet doen.

Als ik iets voor je kan betekenen, neem dan contact met me op of ga verder lezen op de overzichtspagina van mijn diensten voor e-mailmarketing.

21 maart 2015, 2017

Judith minicursus MailChimp

Judith de Vries

E-mail expert

Erkend door Mailchimp en MailerLite

Hubspot e-mail was last modified: by