Schrijven voor internet onweerstaanbare e-mailmarketing

E-mail Aartjan van Erkel

Onweerstaanbare e-mailmarketing: Aartjan van Erkel hield zich in 2007 al bezig met schrijven voor Internet. In 2013 gaf hij de cursus Onweerstaanbare E-mailmarketing en deze cursus heb ik gevolgd.

Een greep uit de inhoud van deze cursus:

  • hoe bouw je snel een grote mailinglijst op?
  • hoe maak je nieuwsbrieven die ook geopend worden?
  • wat zijn de juridische eisen?

Dit was mijn eerste cursus e-mailmarketing en ik heb ‘m met veel plezier gevolgd. Ik heb er veel van geleerd en dit was het begin van mijn enthousiasme voor e-mailmarketing.

Later heb ik mijn kennis natuurlijk verder uitgebreid, maar met zijn cursus heeft Aarjan mijn latente interesse aangewakkerd.

Certificaat Onweerstaanbare e-mailmarketing

Verleiding

Deze cursus was geen technische cursus, hij ging vooral over de manieren waarop je mensen voor je mailinglijst en je nieuwsbrief kunt interesseren.

Ik zag dat deze cursus tegenwoordig een incompany cursus is, je kunt er hier meer over lezen >>

Diensten

Ik heb me gespecialiseerd op het gebied van de software van MailChimp en daar heb ik ook diensten voor ontwikkeld.

Als je meer wilt weten over mijn diensten, lees dan hier verder >>

12 september 2013

Kwalificaties

mailerlite

MailerLite erkenning

MailerLite expert: ik kreeg een vreselijk moeilijke opdracht om ingewikkelde workflows te maken met marketing automation te maken in MailerLite. Die opdracht leek zo uitdagend, dat ik ‘m beslist wilde hebben. Maar ik twijfelde ook of ik dit wel zou kunnen. Een beetje stretchen is natuurlijk niet verkeerd en het is beste manier om te … Lees verder MailerLite erkenning

Hubspot e-mailmarketing portfolio

Hubspot e-mailmarketing

Hubspot e-mailmarketing is een uitgebreide cursus die ingaat op alle aspecten van e-mailmarketing. Toen ik de cursus over Inbound marketing deed is daar ook aandacht geschonken aan e-mailmarketing, maar deze cursus is een enorme uitbreiding en verdieping. Hubspot e-mailmarketing was last modified: november 23rd, 2018 by Judith de Vries

Hubspot logo oranje

Hubspot inbound marketing

Hubspot Inbound marketing is het soort marketing waarbij je mensen niet lastig valt. In plaats daarvan help je mensen en wacht je rustig af tot ze je klant worden op hun eigen tijd. Deze cursus gaat dus over internet marketing, want echt, op andere manieren lukt het niet op het internet. Hubspot Inbound marketing is een … Lees verder Hubspot inbound marketing

365 dagen facebook succes

365 dagen Facebooksucces

365 dagen Facebooksucces: Anne Raaijmakers biedt een betaalde serie e-mails over Facebook. Op deze serie kun je je abonneren. Je krijgt dan een jaar lang dagelijks een e-mail met daarin inspiratie voor je Facebook fanpage. 365 dagen Facebooksucces was last modified: oktober 8th, 2018 by Judith de Vries

Het vinden van je hongerige markt

Vinden van je hongerige markt

Het vinden van je hongerige markt is een online training van Linda Spaanbroek ofwel Infomarketeers. Deze cursus gaat over het bepalen van je niche. In deze training legt Linda heel duidelijk uit waarom het niet gaan lukken zonder hongerige markt. Hierbij gaat het erom wie je doelgroep is en waar je doelgroep voor wilt betalen.  … Lees verder Vinden van je hongerige markt

Twitter strategisch tweeten portfolio

Twitter: strategisch tweeten

Strategisch tweeten: Twitter lijkt niet zo heel erg moeilijk waardoor ik soms hoor dat iemand zich afvraagt waarom je een cursus over zou volgen. Als jij je dat ook afvraagt, lees dan vooral verder. Twitter: strategisch tweeten was last modified: november 24th, 2018 by Judith de Vries

Facebook optimaal inzetten

Facebook optimaal inzetten

Facebook optimaal inzetten: Facebook is een platform dat je heel erg veel kan opleveren, want je kunt je doelgroep er heel erg gericht benaderen. Maar Facebook is ook een medium dat flink ingewikkeld in elkaar zit. Facebook heeft heel veel functionaliteiten en is technisch niet zo eenvoudig te hanteren. Facebook optimaal inzetten was last modified: … Lees verder Facebook optimaal inzetten

In 7 stappen floreren

In 7 stappen floreren

In 7 stappen floreren is een online programma waarin Laura Babeliowsky onderwijst hoe je je online marketing handen en voeten kunt geven. In deze cursus leer je hoe je een niche kunt kiezen en hoe je een specialisme kunt kiezen. Plus hoe je interessante diensten kunt creeren, klanten aan kunt trekken en een website inrichten. … Lees verder In 7 stappen floreren

E-mailmarketing KGOM

E-mailmarketing KG Academy

Deze cursus e-mailmarketing 2015 heb ik gevolgd bij Mettix, dat is hetzelfde als de Karel Geenen Academy. Dit bedrijf heet nu KGOM, voluit  Karel Geenen Online Marketing. E-mailmarketing KG Academy was last modified: november 24th, 2018 by Judith de Vries

Schrijven voor internet onweerstaanbare e-mailmarketing

E-mail Aartjan van Erkel

Onweerstaanbare e-mailmarketing: Aartjan van Erkel hield zich in 2007 al bezig met schrijven voor Internet. In 2013 gaf hij de cursus Onweerstaanbare E-mailmarketing en deze cursus heb ik gevolgd. E-mail Aartjan van Erkel was last modified: november 24th, 2018 by Judith de Vries

E-mail Aartjan van Erkel was last modified: by

Schrijven voor internet onweerstaanbare e-mailmarketing

 

E-mail Aartjan van Erkel was last modified: by

Over Judith de Vries

Ik kan je helpen meer klanten te krijgen. Erkend als expert door MailChimp en MailerLite. Yoast SEO en Hubspot gecertificeerd. Licentiehouder van het 28-dagen marketingprogramma Get Clients Now!™.