MailChimp erkenningen

MailChimp erkenningen: MailChimp heeft een expert directory. In deze expert directory vind je profielen van mensen die door MailChimp erkend zijn als expert op het gebied van hun software. Mijn profiel kun je daar ook vinden.

MailChimp erkenningen

Ik ben een door MailChimp erkende expert op verschillende deelgebieden waar je hieronder meer over kunt lezen.

“MailChimp erkenningen” verder lezen

Hubspot e-mailmarketing

Hubspot e-mailmarketing is een uitgebreide cursus die ingaat op alle aspecten van e-mailmarketing. Toen ik de cursus over Inbound marketing deed is daar ook aandacht geschonken aan e-mailmarketing, maar deze cursus is een enorme uitbreiding en verdieping.

Hoe ga je e-mailmarketing inzetten
  • Het belang van e-mailmarketing
  • Hoe stuur je de juiste e-mail naar de juiste persoon
  • Contactmanagement en segmentatie
  • Relaties opbouwen d.m.v. lead nurturing

“Hubspot e-mailmarketing” verder lezen

Yoast site structure

Yoast site structure is een cursus die gaat over de structuur van je website.

De manier waarop je je website structureert vertelt een verhaal aan Google over waar je website werkelijk over gaat en over wat werkelijk belangrijk is op jouw website.

Je kunt prachtige content op je website plaatsen en dan denk je waarschijnlijk dat het duidelijk is waar je website over gaat. Maar de structuur van je website kan een heel ander verhaal vertellen. “Yoast site structure” verder lezen

365 dagen Facebooksucces

Anne Raaijmakers biedt een betaalde serie e-mails over Facebook.

Op deze serie kun je je abonneren. Je krijgt dan een jaar lang dagelijks een e-mail met daarin inspiratie voor je Facebook fanpage.

Naast inspiratie geeft ze ook regelmatig tips over het technische deel van Facebook. En over het gebruik van verschillende tools die je kunt gebruiken om afbeeldingen voor je pagina te maken. En over de psychologie van de Facebookgebruiker.

365 dagen Facebooksucces

Ik ben op deze serie geabonneerd geweest van 10 juni 2015 tot 10 juni 2016.

Als je deze serie zelf zou willen ontvangen: je kunt ’n hier vinden.

Meer cursussen

Het vinden van je hongerige markt

Het vinden van je hongerige markt is een online training van Linda Spaanbroek ofwel Infomarketeers.

Hongerige markt vinden

In deze training legt Linda heel duidelijk uit waarom het niet gaan lukken zonder hongerige markt:

  • wie is je doelgroep
  • waar wil je doelgroep voor betalen

Deze training vraagt van je om hier echt over na te denken. Deze training gaat over het bepalen van je niche.

Zelf doen

Fijne training. Als je deze online training zelf zou willen doen kun je ‘m hier vinden. Je krijgt een berg tijdloze kennis.

Meer

Een overzicht van de trainingen die ik gevolgd heb kun je vinden op de pagina Over Judith.

Andere trainingen over marketing die ik heb gevolgd zijn trainingen van Hubspot en van Bouw een bloeiend bedrijf.

Twitter: strategisch tweeten

Strategisch tweeten

Strategisch tweeten: Twitter lijkt niet zo heel erg moeilijk waardoor ik soms hoor dat iemand zich afvraagt waarom je een cursus over zou volgen. Als jij je dat ook afvraagt, lees dan vooral verder.

Strategisch tweeten

Als je Twitter in wilt zetten voor zakelijk gebruik en er doelen mee wilt bereiken, dan heb je een strategie en een plan nodig.

Hoe Twitter strategisch ingezet kan worden is het onderwerp waar de cursus die ik gevolgd heb om draait.┬á “Twitter: strategisch tweeten” verder lezen