MailerLite expert: ik kreeg een vreselijk moeilijke opdracht om ingewikkelde workflows te maken met marketing automation te maken in MailerLite. Die opdracht leek zo uitdagend, dat ik ‘m beslist wilde hebben. Maar ik twijfelde ook of ik dit wel zou kunnen. Een beetje stretchen is natuurlijk niet verkeerd en het is beste manier om te groeien. Ik kreeg de opdracht en dat heb ik geweten. Lees verder MailerLite erkenning →
Hubspot e-mailmarketing is een uitgebreide cursus die ingaat op alle aspecten van e-mailmarketing. Toen ik de cursus over Inbound marketing deed is daar ook aandacht geschonken aan e-mailmarketing, maar deze cursus is een enorme uitbreiding en verdieping. Lees verder Hubspot e-mailmarketing →
Hubspot Inbound marketing is het soort marketing waarbij je mensen niet lastig valt. In plaats daarvan help je mensen en wacht je rustig af tot ze je klant worden op hun eigen tijd. Deze cursus gaat dus over internet marketing, want echt, op andere manieren lukt het niet op het internet. Hubspot Inbound marketing is een cursus waarbij alle aspecten van inbound marketing behandeld worden.
Lees verder Hubspot inbound marketing →
365 dagen Facebooksucces: Anne Raaijmakers biedt een betaalde serie e-mails over Facebook. Op deze serie kun je je abonneren. Je krijgt dan een jaar lang dagelijks een e-mail met daarin inspiratie voor je Facebook fanpage. Lees verder 365 dagen Facebooksucces →
Het vinden van je hongerige markt is een online training van Linda Spaanbroek ofwel Infomarketeers. Deze cursus gaat over het bepalen van je niche.
In deze training legt Linda heel duidelijk uit waarom het niet gaan lukken zonder hongerige markt. Hierbij gaat het erom wie je doelgroep is en waar je doelgroep voor wilt betalen. Lees verder Vinden van je hongerige markt →
Strategisch tweeten: Twitter lijkt niet zo heel erg moeilijk waardoor ik soms hoor dat iemand zich afvraagt waarom je een cursus over zou volgen. Als jij je dat ook afvraagt, lees dan vooral verder. Lees verder Twitter: strategisch tweeten →
Facebook optimaal inzetten: Facebook is een platform dat je heel erg veel kan opleveren, want je kunt je doelgroep er heel erg gericht benaderen. Maar Facebook is ook een medium dat flink ingewikkeld in elkaar zit. Facebook heeft heel veel functionaliteiten en is technisch niet zo eenvoudig te hanteren. Lees verder Facebook optimaal inzetten →
In 7 stappen floreren is een online programma waarin Laura Babeliowsky onderwijst hoe je je online marketing handen en voeten kunt geven.
In deze cursus leer je hoe je een niche kunt kiezen en hoe je een specialisme kunt kiezen. Plus hoe je interessante diensten kunt creeren, klanten aan kunt trekken en een website inrichten. Verder leer je hoe je een mailinglijst opbouwt en wat je in je nieuwsbrief zet. Hoe je teksten kunt schrijven waar mensen op reageren en hoe je succesvolle verkoopgesprekken voert.
Lees verder In 7 stappen floreren →
Deze cursus e-mailmarketing 2015 heb ik gevolgd bij Mettix, dat is hetzelfde als de Karel Geenen Academy. Dit bedrijf heet nu KGOM, voluit Karel Geenen Online Marketing. Lees verder E-mailmarketing KG Academy →
Onweerstaanbare e-mailmarketing: Aartjan van Erkel hield zich in 2007 al bezig met schrijven voor Internet. In 2013 gaf hij de cursus Onweerstaanbare E-mailmarketing en deze cursus heb ik gevolgd. Lees verder E-mail Aartjan van Erkel →