Vinden van je hongerige markt

Het vinden van je hongerige markt is een online training van Linda Spaanbroek ofwel Infomarketeers. Deze cursus gaat over het bepalen van je niche.

In deze training legt Linda heel duidelijk uit waarom het niet gaan lukken zonder hongerige markt. Hierbij gaat het erom wie je doelgroep is en waar je doelgroep voor wilt betalen.  Lees verder

Twitter: strategisch tweeten

Strategisch tweeten: Twitter lijkt niet zo heel erg moeilijk waardoor ik soms hoor dat iemand zich afvraagt waarom je een cursus over zou volgen. Als jij je dat ook afvraagt, lees dan vooral verder. Lees verder

Facebook optimaal inzetten

Facebook optimaal inzetten: Facebook is een platform dat je heel erg veel kan opleveren, want je kunt je doelgroep er heel erg gericht benaderen. Maar Facebook is ook een medium dat flink ingewikkeld in elkaar zit. Facebook heeft heel veel functionaliteiten en is technisch niet zo eenvoudig te hanteren. Lees verder

In 7 stappen floreren

In 7 stappen floreren is een online programma waarin Laura Babeliowsky onderwijst hoe je je online marketing handen en voeten kunt geven.

In deze cursus leer je hoe je een niche kunt kiezen en hoe je een specialisme kunt kiezen. Plus hoe je interessante diensten kunt creeren, klanten aan kunt trekken en een website inrichten. Verder leer je hoe je een mailinglijst opbouwt en wat je in je nieuwsbrief zet. Hoe je teksten kunt schrijven waar mensen op reageren en hoe je succesvolle verkoopgesprekken voert.

Lees verder

E-mailmarketing KG Academy

Deze cursus e-mailmarketing 2015 heb ik gevolgd bij Mettix, dat is hetzelfde als de Karel Geenen Academy. Dit bedrijf heet nu KGOM, voluit  Karel Geenen Online Marketing. Lees verder

SEO van Mettix

Zoekmachineoptimalisatie interesseert me. Het boeit me dat we om moeten gaan met een algoritme dat geheim is. Ik vind het leuk om uit te vinden hoe je een website hoog in de organische zoekresultaten kunt brengen. En ik vind het geweldig om dan ontdekkingen te doen, te merken dat een strategie werkt en iets oplevert Lees verder

E-mail Aartjan van Erkel

Onweerstaanbare e-mailmarketing: Aartjan van Erkel hield zich in 2007 al bezig met schrijven voor Internet. In 2013 gaf hij de cursus Onweerstaanbare E-mailmarketing en deze cursus heb ik gevolgd. Lees verder

SEO Karel Geenen

Zoekmachineoptimalisatie Karel Geenen: Karel Geenen biedt een cursus zoekmachineoptimalisatie. Ik heb deze cursus met veel plezier gevolgd. In deze cursus leerde ik o.a. om een zinvol zoekwoordenonderzoek te doen. “Zinvol” moet hierbij vermeld worden want lang niet alle manieren zijn zinvol. Dit leerde ik later toen ik gratis tips over zoekwoordenonderzoek las.  Lees verder