E-mailmarketing: weggever maken

Een weggever maken: een weggever is een geschenk dat je aanbied aan je nieuwe abonnees. Of anders gezegd: een weggever is een aantrekkelijke download of een aantrekkelijke serie die mensen alleen kunnen krijgen in ruil voor hun e-mailadres.

Minicontract

Een weggever is een minicontract. Het is de eerste stap op weg naar een klantrelatie. Het is de eerste keer dan je je prospect verleidt om “ja” tegen je aanbod te zeggen.

Om die “ja” te krijgen moet je een weggever maken echt interessant is voor je doelgroep. Je weggever moet zo aantrekkelijk zijn dat je doelgroep het gevoel heeft niet van je website weg te kunnen zonder eerst ingeschreven te hebben.

De beste weggevers geven de doelgroep het gevoel iets belangrijks te missen als ze niet inschrijven.

Weggever maken

Wil je weten wat de kenmerken zijn van een weggever die echt voor je gaat werken? Dat heb ik beschreven in een 6-delige serie die je hier gratis kunt opvragen. Je krijgt om de dag een e-mail en als de serie klaar is mijn gewone e-mails over de onderwerpen die je hebt aangevinkt.

Opvragen





Ons privacy beleid

We gebruiken MailChimp als onze ditigale marketingtool. Door dit formulier te versturen, erken je dat de door jou verstrekte gegevens worden overgedragen aan MailChimp voor verwerking in overeenstemming met het Privacybeleid en de Voorwaarden van MailChimp.

 

Meer gratis series kun je hier vinden.

 

Judith de Vries

 

Over Judith de Vries

Marketing voor eenpersoons dienstverlenende bedrijven:

  • erkende Mailchimp expert
  • erkende Mailerlite expert
  • SEO Yoast gecertificeerd
  • Inbound marketing gecertificeerd

E-mailmarketing: weggever maken was last modified: by
E-mailmarketing: weggever maken was last modified: by